Cumperi 2 oje si o primesti pe a 3-a gratis in categoria 2+1 CADOU | cod promo: CADOU

Descopera noile parfumuri Cupio!

Termeni si conditii pentru returnarea produselor

Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, clientii pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsele cumparate

Cosmetice

  • cu eticheta originala;
  • cu toate accesoriile aferente;
  • fara urme de utilizare, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura;
  • fara ambalaj deteriorat, zgarieturi;
  • sa fie sigilate;

Aparate

  • cu eticheta originala;
  • cu toate accesoriile aferente;
  • cu certificatul de garantie, in original;
  • fara urme vizibile de deteriorare;
  • fara interventii neautorizate sau care nu respecta indicatiile de utilizare ce insotesc produsele;
  • fara ambalaj deteriorat, zgarieturi, socuri mecanice/electrice;

Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou. In cazul returnarii unui set sau kit, este necesara returnarea tuturor componentelor setului original. Seturile incomplete nu vor fi eligibile pentru rambursare.

Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate (in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul).

Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru utilizatorul final in a-si exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.

Tot astfel, potrivit art. 16 lit. e din OUG 34/2014 „Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator”

Conform art.16 lit.c din OUG 34/2014, produsele realizate la comanda personalizata nu beneficiaza de dreptul de retur. Prin plasarea unei comenzi pentru astfel de bunuri si efectuarea platii corespunzatoare, consumatorul confirma ca intelege si accepta ca nu va putea returna aceste bunuri in conformitate cu drepturile obisnuite de retur sau de rezolutie a contractului.

S.C Razadi S.R.L. se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retur, pe baza formularului de retur, completat de catre client. In formularul de retur se completeaza datele si contul bancar al titularului. Acest formular de retur este doar un model. Conform legii, clientul poate sa se retraga din contract printr-o declaratie neechivoca, prin orice metoda doreste: email, posta, verbal etc.

Rambursarea poate fi intarziata pana cand coletul retur este receptionat de catre Cupio.ro sau pana la receptionarea unei confirmari de expediere a coletului catre Cupio.ro, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului. Toate produsele returnate, pentru care se returneaza suma integrala inapoi, trebuie sa indeplineasca, de asemenea, conditiile mentionate mai sus.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.

Client logat? Formular retur
Momentan suntem offline. Intre orele 9:00-17:30, L-V, suntem aici pentru tine. 🤗